Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 19 december 2008

Blombud

nu sitter jag här i väntans tider, i väntan på blombud:)
undra vem de är ifrån...

igår hälsades de på hos linda & plast:)

jag & jennie åkte dit, riktigt trevligt hade vi!
vi hade köpt pressent till linda me som fyller år på måndag- grattis till linda!

vi pratade om massa som vanligt & som vanligt vet jag aldrig vilka som disskuteras, haha!
plast hade iaf varit duktig & gjort en (eller ja...2?) jätte god julskinka. vi snöt allt åt oss en varsin bit innan hemfärden:)

allt känns så mycke bättre & lättare just nu.
fixat & klart.
jag tror att 2008 års slut blir bra trots allt.
de har varit många motgångar men också många framgångar.

puss

2 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Vem va blombudet ifrån? ;D

Emma Johansson sa...

Jo, men det är löst nu :) Men tack att jag vet att du finns :)