Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 22 december 2008

Imon ska de sista handlas

ojojoj! jag kan ju inte skryta med att jag är så värst duktig på att blogga just nu... ursäktar mej såklart med att jag jobbar på tok för mycket...

gjorde ett tappert försök att få börja vid fyra imon eftersom jag har (& ska) jobba så mycke, men ack! de blev inget med de, folk tycker ju att en eller två dagar är så jobbigt, baah! era slöa jävlar! ska de va så svårt att ställa upp på 2 timmar??

"jag hade ju planer så jag kan inte..."
a ha! planer ja... de vet jag knappt va de är längre!

men faan om jag hör ngt mer gnäll om att ni inte blir erbjudna jobb!

hur som, imon innan jobbet så ska jag försöka, eller ja, jag måste hinna köpa färdigt julklapparna! man vet aldrig när man får tid till de annars (tydligen).

plask plask
hahaha!

puss

Inga kommentarer: