Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 8 oktober 2008

Blodsockerfall?

jobbade 16-21 igår inte så länge men med tanke på hur min morgon föll sig så va de nog länge ändå..?

vaknade 6.15 av klockradion, skulle börja jobba 7.00, gick upp bredde 2 mackor och gick ner till bilen. de var frost. suck. startade bilen & började skrapa...
när jag satt mej i bilen kände jag mej inte alls bra, snurrig, ja nästan svimfärdig... tänkte att "de här går inte, måste ha vatten!" började gå tillbaka till lägenheten å de snurrade som fan! benen vek sej halvvägs upp för trappen, men jag lyckades ta mej till dörren...ja, till dörren va de ja, där va de stopp.
vaknade på golvet i trapphuset med en stor bula på sidan av huvudet.

reste mej lite försiktigt, gick in å drack vatten och åkte till jobbet!?! och mitt problem är? haha, jaja...nu väntar jag på att blåmärkena ska ta form...

puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch va jobbigt! du kanske jobbar för mycket? äh va vet jag... Ta hand om dej iaf gumman puss å kram