Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 12 oktober 2008

Lallar runt & känner mej lugn i min situation

såå bra helg!
har haft ledigt heela långa helgen, faktiskt! hehe, inte illa de! ska jobba imon kväll 16-20.30 sen har jag semester!!! yey! ska bli så himla skönt att komma bort ett tag även om de bara är 4 dagar:)

igår va en lugn dag...gled runt här hemma bara, sen bar de av till örsjö där det blev spel kväll:) haha de låter allt värre än de är;)
somnade rätt sent, men sov desto längre idag, hihi...

har inte gjort nått vettigt idag heller, eller ja...de beror ju på vem man frågar *blinkblink* haha! lallat runt mest hela dagen tills de blev örsjö & spel idag igen:D

jag & min dammvippa, ahaha!

ska börja packa lite ikväll & kanske städa lite, de behövs :/
ta ett glas vin me tror jag:)

M säger puss!

Inga kommentarer: