Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 22 oktober 2008

Donat så att jag inte fattar

omgjord blogg!! hihi, de va skoj, men tyvärr så tänker jag ju inte alltid så långt som jag kanske borde innan jag börjar att ändra på saker & ting :O tänker inte dumförklara mej här & nu, eventuellt aldrig...

har iaf jobbat idag, inte bara lekt med datorn;) ska på möte imon med poolen sen jobba 15.45-22, de ska bli spännande, ska va här i nybro imon med....hmm...undrar hur de går på kvällen...jag hade ju inte speciellt bra koll innan :S

aja, skit i de!

ska göra kollage med benitha & jessica imon efter jobbet, eller ja, efter att dom 2 har slutat vid 23...de ska bli kul, kollage & vin, hihi, bara vi 3:D

äntligen har jag fått hem mitt gossip girl :D kollar för fullt! de är ju så bra:)

blog on!

puss /M

Inga kommentarer: