Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 20 oktober 2008

Tillbaka till vardagen

jag har sån jäkla spänningshuvudvärk! ååh, de är så jobbigt...

börjar jobba vid 16 i orrefors, ska faktiskt bli ganska skönt, bara jag slipper ha ont i huvudet...

gick upp vid halv 8 i morse får att skjutsa benitha till kalmar, hon skulle träffa effekt, så nu är hon uppsagd...så typiskt, nog för att hon hade väntat de men ändå... åkte hem & väckte mina "gäster?" sen åkte vi till tåget & dom kom med som dom skulle, mötte upp benitha som kom tillbaka från klamar (med tåget) gick upp på stan en sväng å nu är jag här, hmm...lite tyst men skönt:)

gick ner till bowlingen igår efter att linda skickat ett mess & frågat om jag ville komma dit, pratade lite om allt möjligt & busade med nova-lilla sötunge:)

nu ska jag ta dubbel dos av panodil & hoppas på lite tur^^

puss

Inga kommentarer: