Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 19 oktober 2008

Höstblåst

ojoj... skjutsade donnorna till öland igår, dom skulle hälsa på carlssons pappa & en gammal kompis sen hon bodde där för typ 100 år sen... har inte sett skymten av dom sen dess... ganska bra, har hunnit uppdatera mej lite i lugn & ro då:)

de blåser som bara den ute! de knakar i mina väggar:S gillar inte riktigt de, jag blir så nojjig...

har inte jobbat nått i helgen, skulle velkligen ha behövt de, men men... jobbar nog kväll imon, men va hjälper de? imon är de ju ny vecka...de va ju denna veckan jag behövde timmar...*suck... hoppas bara att jag ligger på plus vid årsskiftet, annars kan de bli dyrt för fröken Marina...

ska nog städa lite idag, behövs, big time! fick ett shampoo rekomenderat av syrran, ska pröva de ->svindyra<- shampoot idag få se om de va värt pengarna... men de får bli efter städandet, känns lite omvänt annars... shit va jag blarrar...men jag känner mej lite tung i huvudet idag, skulle behöva prata med benitha men hon skulle höra av sig när hon hade tid...är lite orolig för dej gumman! & jag saknar dej med...


usha! jag har laddat upp bilder på bdb hela förmiddagen känns de som... låg efter lite med de, men de är så tråkit när man har samlat på sig en massa... aja, nu är de gjort iaf & jag har druckit massa kaffe & tillochmed hunnit äta frukost:) kan inte bli mycke bättre!

puss

Inga kommentarer: