Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 1 oktober 2008

En tripp på "stan"

har haft ledig dag idag:) sov lääänge, de va så skönt, gick upp å drack 2 koppar kaffe, valsade runt lite, tittade på benitha när hon sov å hade allmänt tråkigt...såå...jag väckte henne :P

vi gjorde oss nått sånär iordning för att knalla ner till dolce vita å käka frukost, men de regnade jue! så vi tog bilen, schhh! gick runt lite, haha, benitha köpte bast^^ aja, de va nog de mest intressanta besöket i en blomsteraffär jag vart me om! mycket trevlig, nej rolig (:O) expedit! blev frukost efter de...
blev en impulsiv jakt på tröjor för att vi frös, men sket i de sen iaf...hmm..? jag ville leta parfym så de gjorde vi å jag tillochmed hittade en:D wii! gick till bokhandeln å köpte pennor & nån mytologi bok, haha, den är hur cool som hellst!

avslutade med att benitha klippte sig lite, hon blev så fin så! vill på detta bara notera att jag -->MARINA<-- betalade för klippningen, vilket resulterade i att jag blev utan klippning...jag är lite snål på så vis...kan inte lägga ut så mycke pengar på en & samma dag, men imon går de säkert bra, haha!

ska sova snart, upp tidigt imon...

puss

Inga kommentarer: