Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 18 oktober 2008

Fram&Tillbaka

japp! nu har jag både åkt & kommit tillbaka...

aah, it's good to be back:D men samtidigt jobbigt att vistelsen inte varade längre...

iaf, när jag åkte upp i tisdags så gick väl allt bra, flöt på som bara den...mm, tills jag såg en fladdrande svart sopsäck som tonade upp framför bilen, de kom även en lastbil i mötande trafik så jag kunde inte väja för påsen, men jag tänkte att de skulle gå bra ändå... så sa de bara PANG!

jaha tänkte jag. fick lite smått panik & försökte hitta en parkerings ficka...klev ur satt mej på knä å kollade under bilen. mycket riktigt så satt påsen kvar där, lyckades "backa" bort den sen va de inget mer...hmm...

hur som...jag kom upp till mamma&pappa på 6timmar:) hihi, inte illa kan jag tycka!

åkte till falun för att plocka upp madde & sen bar de av till martina & tittade på bebisarna. ååh! dom va såå söta!! pussipuss&gosigos
åkte sen hem på natten ->i halkan <-

onsdagen blev först en resa till faster & familjen sen hem & duscha köra som en tok till kupolen för att köpa pressent till madde sen vidare till falun & och iväg till harry's där bordet med mat väntade på mej madde & siri...pust! hade iaf en trevlig kväll me kaffe & jordnötter, haha!

torsdagen: åkte tillbaka "hem" för att ut & rida, sen hem till mormor & fika, vidare för att hälsa på tess & barnen (hade redan träffat brorsan) & slutligen till falun igen men till syrran denna gången...

jag är INTE pigg & utvilad efter denna semestern kan jag tala om!

bah!

hade sanna & sanna med mej ner tillbaka, får se hur länge dom stannar...

måste sova nu!

puss

Inga kommentarer: