Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 2 oktober 2008

Mamma är bäst!!

jobbat 7-14.30

vaknade 6.15 av att jobbmobilen rigde; ett stycke sjukanmälan...*suck...
ringde runt som en galning men de gick å helvete som vanligt...har ju inga vikarier att ringa in jue...iaf ingen som svarar... känns som att jag inte kan sköta mitt jobb när de blir såhär...tack mamma för att du är bäst & att du låter mej gapa å skrika å vara upprörd hur mycke jag vill! puss på dej! fattar inte att lilla mamma pallar allt på telefon, hon är bästaste!!

pratade med maddi i 2 timmar med, om 2 timmar räcker:P har överhettade öron atm... pratade om massor...hon har fått lägenhet nu iaf:D en 1:a, den kommer bli kanon tror jag! ska nog ta å stötta henne i den nysatsningen hon -->ska<-- göra...snart iaf;) köpa lite smink av min blivande höjdarförsäljarkusin, hihi, vilket bra ord!

lilla christina fyllde år idag (min brorsdotter)! inte så liten längre....fyllde ju faktiskt 7! aah! faster hinner ju inte me! hon pratade på som bara den om att hon hade tappat tänder å lärt sig vissla å massa annat skoj:D under tiden vi pratde så garnerade hon sin tårta med, hihi, en godis tårta-så klart^^ haha!

kusin evelina fyllde me år idag, hon fyllde moppe, hihi:) pratade liten stund med henne me, men jag fattar inte att hon blivit så stor, haha, säger jag som bara är 5 år äldre, meen iaf;) hoppas att din dag blev den bästa!! puss

ganska livad dag...hmm, benitha å jag började tjabba, ovanligt...så nu är jag själv igen, fram tills måndag iaf, få se om hon kommer tillbaka då...you never know... ganska skönt att va själv igen.

over & out

puss

Inga kommentarer: