Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 27 oktober 2008

Lönings dagen!

men va hjälper de när man ska jobba? aja, börjar ju inte förens kvart i fyra men iaf, känns inte som att man vill ta sej för något när man ska iväg... (man är jag i det här fallet...)

har kollat på gossip girl hela förmiddagen känns de som ringt in vikarier å donat med så jag vet inte riktigt hur ,eller vart för den delen, jag ska jobba imon:S tror de blev fröjdekulla till slut;)

helgen rullade på rätt så fort, va ut i fredags, va väl helt okej... jobbat heela förra veckan, 7 dagar! så nu har jag...få se här nu...INTE ledigt! nej nu är de 5 härliga dagar som återstår^^ mm, ligger man efter så gör man... men känns helt okej ändå faktiskt! behöver ha att göra som läget är nu tror jag, de är nog bäst så...

Madde btw, de är lugnt, men vi kan gärna prata ändå! pussas i massor!!

vill åka å shoppa! lönen har ju kommit & allt! men de blir nog på onsdag efter jobbet...jobbar kväll både idag & imon... hmm, undra va jag ska köpa...nått riktigt onödigt tror jag kan sitta fint;) nån ny tröja kanske & ett par nya skor! men jag hittar inte dom perfekta:( fan skit svårt att få va man vill ha...jag är nog lite för petig, men men, jag har bestämmt mej! haha!

usch! börjar om en timme...

puss

Inga kommentarer: