Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 11 oktober 2008

Suzuki swift!

min bil är den finaste! & renaste! på insidan iaf:P har städat den idag ute i örsjö, de va såå skönt att äntligen få de gjort! sparar utsidan tills jag kommer upp till mamma & pappa, hehe, pappa har ju hötgtrycken;)

åker upp på tisdag:D nu är de officiellt, madde vet nu...trodde inte att hon visste men så sa siri att hon visste så då sa jag de till henne. typiskt! hon visste inte alls! aja, nu är de så iaf... längtar efter dej snuttan!

calsson, jag hälsar på dej med. jag lovar! puss

hade mys igår kväll, hihi, kollade film & åt god mat! trevligt trevligt:D

har nästan inget ont längre, liten bula kvar i huvudet, men den försvinner nog snart...kommer att sakna den lite, den va ett bra sällskap...

puss

Inga kommentarer: