Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 2 mars 2009

Är de vår nu?

nej inte än men snart!
mars kan jag väl tycka ska komma med våren & de har ju varit riktigt fint väder nu dom senaste dagarna:) men såklart idag när jag är ledig, efter att ha jobbat alla fina dagar, så är de mulet & trist...

men jag väntar på bakslaget! de kommer nog snart.
massa snö som ligger kvar iaf en vecka... så är de alltid.

som sagt så har jag jobbat hela helgen & nu är jag trött!
gjorde ett försöka att kolla på beck igår men jag somnade såklart...

katterna är så dryga på mina blommor! dom äter dom inte men dom river ut all jord! de ser inte alls trevligt ut här!
& ännu värre är de nu när dom inte får va på sovrummet heller!
har ju stackars lilla vidar där inne som inte alls mår bra:( han har blivit lika ruggig i pälsen som balder va innan han dog...

jag skulle behöva göra nått idag men jag hade ju hoppats på sol... lite iaf...
men nej! så jag vet inte...

hade tidernas depp period i lördags & de gick som vanligt ut över någon som de inte skulle gå ut över... men man attakerar dom som står en närmast. visst?

hur som så måste måste måste! nått hittas på nästa helg! jag pallar inte sitta hemma & bara glo...
blir nog inget bowlande med jobb gänget heller utan de får bli nästa gång vi har ledig helg. & av de nya schemat att läsa så vet jag inte hur de ska gå...

aja... städa va de nu va? & sen en dusch!

puss

Inga kommentarer: