Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 26 mars 2009

Pengar på fredag?!

ja de hoppas jag verkligen!
jag är i stort behov av dom!

jag fick inte min lönespec. idag så jag ringde ner till balder & kollade...
suck*.
har du jobbat i februari då? frågade dom.
men JA! skulle jag ringa & gnälla annars eller?

den hade iaf kommit bort så dom frågade om de gick bra att jag fick pengarna den 31 ist.
NEJ! de går inte!
om inte annat så ska ränkingarna va betalda då & de har jag definintvt INTE pengar till.

så. jag va på väg ner till balder får att fylla i en ny "lönelapp" när dom ringde & sa att dom hade hittat den. puh!

så nu ska pengarna komma som vanligt imon:)
bra. för jag ska till kalmar & shoppa massa onödingt imon:)

måste nog ta & dricka lite kaffe efter all denna uppspeltheten!

puss

Inga kommentarer: