Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 8 mars 2009

Ikea x 3

jahapp... har egentligen ingen lust att skriva idag... har inte haft de på några dagar nu, som ni kanske ser...
vet inte varför.

har haft en 3 dagars på ikea! fredag-lördag-söndag, puh!
inte så bara vill jag tala om! men om ni undrar över vad som finns i ikea-sortimentet så kan jag nog svara på de, haha!

har hjälpt kim att få iordning lite i lägenheten men de är inte lätt vill jag tala om! jag vet ju inte vart han vill ha allt. & de är jobbigt att hela tiden behöva fråga. eller tala om att "nu ställer jag den & det här..."
så nu har jag tagit lite ledigt från de iaf:)

ska iväg & sola en sväng snart tror jag:) de va så längesen nu & de skulle sitta fint en ruskig dag som denna!

benit ska hjälpa mej att sling håret senare med, så de blir en liten vår makeover dag idag, hihi:)

ska nog städa lite med, de behövs vill jag lova! men jag har varken haft ork eller tid denna helgen & imon börjar jag jobba igen.

ojoj, de är nog dags jag sätter igång!

puss

Inga kommentarer: