Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 15 mars 2009

Bara för att jag har så snygga ben

helgen har varit...sådär.
i fredags va jag ju på inflyttnings fest & de va skoj:) höll låda fram till halv 5!

sen va de ju så att jag skulle jobba på lördags kvällen... inte så lyckat vill jag lova. jag behöver mer sömn!
hur som hellst så lyckades jag ta mej igenom mina 5 timmar på jobbet & sen va de hem & sova för idag har jag jobbat 7-16...& samma imon igen.

men sen är jag ledig! en hel dag:) weii!

jag har en fundering på om jag ska bli snäll...?
jag tror att jag är lite dålig på de nämligen.
men jag är rädd att de betyder att jag måste va trevlig mot folk jag inte vill va trevlig mot, eller ja... äh! skit samma. orkar inte förklara...

nu kollar jag på nått bröllops program... rätt skoj faktiskt:)
men jag blir lite avis! jag vill me gifta mej! hmm...undrar vem eller vilka (?) jag ska ha som tärnor...

ikväll är de beck!
hoppas jag kan hålla mej vaken idag:S

skit i rubriken!

puss

Inga kommentarer: