Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 11 mars 2009

En onsdag morgon- vilken som hellst

dricker kaffe:) mmm! gotti!

jag är nu mera blond än vanligt. börjar trivas med de så nu är de bara solningen som fattas:) han inte med de sist, eller ja, jag valde att prioritera & de blev diska ist för solning:) bra gjort av marina för en gångs skull haha:)

vaknade kvart i åtta i morse, helt av mig själv:)
bra gjort, kan jag tycka:P
kanske tillochmed hinner göra nått idag, hemma hos mig!
har knappt sett mitt hem senaste tiden känns de som...
jobbar, åker hem & matar katterna, hjälper till att få iordning, hem & sover...
japp ungefär så...

men inte idag:) inte för att jag tror de blir nått vidare nyttigt gjort iaf men jag utger mig gärna för att va lite mer duktig än va som är...hihi:)

kaffe kopp 2 är nu påbörjad & ska fortsätta avnjutas i solen på balkongen:)

puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh!! Har du sol vid dig!? Kan du inte skicka hit lite till mig åxå!!
Här håller vi på å ska flytta...Till andra sidan huset..pjuh! Haha!! Puss!