Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 5 mars 2009

Kryddparty

va på kryddparty igår hemma hos jessica:)
de va jätte trevligt med ett lite annorlunda avbrott i vardagen!
jag har aldrig varit på ett sånnt innan:)
slutade iaf med att jag inte hade beställt nån krydda wse, men jag spenderade mer pengar än vad som finns på ansiktsprodukter & mineraler:)
hoppas jag blir fin nu, hehe



pratade med mammi nyss & hon talade om att vina mitt lilla lurvtroll där hemma ska få en kompis:) hoppas att de blir bra! & att hon sätter den lilla 6 åriga sprätten på plats haha!

nu dricker jag lite kaffe & drar mej för att åka & jobba om en timme... är galet trött idag... vet inte varför. ska väl ta & äta lite mat snart & hoppas på att de hjälper!

puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

va pratar du om, vem ar ett lurvtroll??!?!!? =)

Anonym sa...

ahhaaaa, okej =)