Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 28 mars 2009

De här med pengar...

nej jag fick INTE nån lön igår!
som jag blivit LOVAD!

fan för den här jävla skiten!

jag började min dag igår med att kolla lönekontot, vilket de inte fanns nån lön på.
ringde kommunen första gången 7.30.
fortsatte detta ringande hela dagen efter som att inga pengar kom in på kontot
sista samtalet va 15.50!

"dom har så mycket att göra, men jag har gjort va jag kan nu" sa hon till mej!

vem fan bryr sig!
dom har inte gjort nått för MIG & jag skiter väl i om dom ger pengar till nån annan före mej, när jag inte har några!

slutade med att allt mitt tjat & fruktansvärt dåliga humör resulterade i...hmm, få se här nu... INGENTING!
____________________________________________________________

åkte till kalmar med benit iaf & hon va så snäll & fick mej på bättre humör:)
(blev dock ingen efterlängtad shopping för min del...)

va chafför åt linda & anna senare på kvällen/natten
& de va ju underhållning som piggade upp de med;)

jobbar delad tur idag; 7-11 & 16-22
så den där natt körningen & mitt jobb krockade lite & de slutade med att jag sov sammanlagt hela 3.5 timmar inatt, haha!

men jag är relativt pigg ändå:)

puss

Inga kommentarer: