Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 19 mars 2009

Liten & mindre

visst att den här stan är liten, men att den krymper!
de är helt otroligt!
man kanske borde flytta oftare?
byta stade lite då & då...

jag lyckades iaf ta mej in i duschen
jag har varit & handlat & jag har tillochmed lagat mat!

om man kunde ta & piggna till lite med hade ju inte varit helt fel.

tankarna om en utbildning har nu snurrat runt i mitt huvud sen en tid tillbaka & nu ser de faktiskt ut som att jag ska ta de stora steget & få bukt på mitt liv:)

jag har ju inte de minsta sunsnig om va jag vill syssla med, men en lite utbildning inom vård omsorg skadar ju inte så de kanske blir de trots allt!
så. jag har nu ett möte inbokat den 6 april på ljunghaga sen får vi se vad som händer efter de.

jag & jenny har tröttnat på att hela tiden höra "de blir ingen fast anställning om du inte har någon utbildning"

jag vill bara ta lite i taget, & de här värkar va en bra början:)
sen hoppas jag på att motivationen kommer senare!



nu tror jag visst att de står kaffe på schemat:P

puss

1 kommentar:

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Det är rätt tjejen! Har du börjat känna lust till detta så tycker jag verkligen att du ska följa denna instinkt hi hi!!
Och sen kan du välja och vraka inom jobben sen;)
Kram på dig och du, ta en kopp kaffe till!;)