Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 22 mars 2009

...men de skiter jag i!

så...
då har den här helgen rullat förbi med...
har inte gjort speciellt mycke bara varit ledig & de har varit skönt:) men! jag har varit ganska rastlös emellanåt.

hmm... i lördags körde jag kim till orrefors i "rally" bilen:) jag gilla & köra den, hehe, känner mej såå cool! hahaha!
va där halva natten eller nej... men ett tag iaf.

igår va de lugnt med... va i orreford då med.
skulle ha varit chaufför på kvällen med i sista sekund blev de ändrig på de!
masså tråk på hemma plan igen som vanligt då...

nu sitter jag hemma & har inga planer för dagen, men de blir nog lugnt, har en riktig rövar vecka på jobbet nästa vecka! jobbar alla dagar utom torsdag + måndagen veckan där på!

jo just de! igår lyssnade jag på magnus uggla med, så öronen nästan ramlade bort haha! jag gilla honom, periodvis är han den enda!

puss

Inga kommentarer: