Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 20 mars 2009

Mama Mia

ååh den är så bra!
tantfilm kanske? va vet jag. men jag tycker ju att desperate housewives är de med, haha! fan va jag kommer få skit för att jag sa de! men men, jag har bara en åsikt! hehe:)

iaf så kollade jag på mama mia igår & jag mår så bra efter att ha sett de:) en riktig glad film! jag grät allt en skvätt med (såklart!), men de gör jag ju till allt, haha!

solen skiner även idag & de gillar vi! har knappt varit ute, men vadå? de är fint väder här inne med:)

idag har jag blivit "lurad" till att leta efter va han kallade en "killer snail"!
va?!
jag hittar de inte ens på google! de finns alltså inte (enligt mej)!

annars lugnt & skönt, jag duttar runt i mina cerisa mjukisar & har de gött, haha!

efter evelyns kommentar så får de nog allt bli en kopp kaffe;)
mmm, kaffe!

puss

Inga kommentarer: