Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 18 mars 2009

Nu är den här!

de är möjligt att de bara är för en dag, men de finns nog ingen som tycker att de är vinter direkt?!
nej, för idag är de vår! så skönt väder ute & jag ska snart iväg & jobba! men vadå? jag tycker de är bättre att jobba i de här vädret än i regn! jag blir bara trött & ofokuserad då...

kan ju meddela att de onda i handleden INTE gick att sova bort:( har galet ont & de kan däremot bli ett problem på jobbet... men de är bara idag så jag tänker bita ihop & gå dit med mitt fin fina handleds skydd:)

kollar på tv nu, de handlade nyss om snarkningar. rätt intressant faktiskt:) jag snarkar inte, va jag vet iaf, förutom när jag är förkyld.
men jag vet hur de är att bo med nån som snarkar så taket lyfter!

jag trodde att de va en vanesak... men doktorn på tvn sa att även om man själv inte snarkar men har någon i närheten som gör de så förlorar man i snitt 1 timmes sömn varje natt!!
de är ganska mycke de...

& så dom stackarna som får snarkmaskiner & grejer! är de inte dags att på 2000-talet uppfinna något annat som inte stör & tar plats i sängen? ett mirakel piller eller så... men de verkar som de enda alternativet är operation...
jag trodde ju iofs att den där maskinen bara behövdes ett tag & sen blev de bättre men så va inte fallet. den ska man ha resten av levet!! stackare säger jag bara!

nu ska jag bre mej ett par mackor & packa ner matlådan sen bär de av till jobbet lite tidigare få se om chefen är där så hinner jag prata lite med henne innan mötet:)

puss

Inga kommentarer: