Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 3 mars 2009

Öppnat & klart

vilken tur att posten kom precis! jag som hade rubriktorka & allt, haha!

brev från yves rocher & de va öppnat när de trillade in...

skulle ha fikat med benit på stan vi 3 tiden men så blev inte fallet...
hade helt glömt bort att jag skulle på möte mellan 2 & 4... men men, de får bli vid 7 ist hemma hos henne:)

har kollat lite på gossip girl för att fördriva tiden, tänkte att jag skulle greja med en ny skiva också men har inte orkat de...
nu sitter jag här med min goda glass & funderar på när jag kan gå & sola...
får nog ta & ringa sjukvårdsrådgivningen & fråga...

tog ju bort ett födelsemärke i höstas & de har nog inte läkt ordentligt... eller ja, enligt jenny iaf;) de är ju dags för solning nu om man ska våga visa sig ute om några månader, haha

fyllde på schanpo förrådet igår & köpte en sling- hätta(?) om de nu kan tänkas heta de... hmm... nu ska de bara finnas tid & ork att fixa håret.

imon ska jag på krydd party hos jessica:) de ska bli spännande! kanske kan hitta nått annat än svartpeppar & krydda maten med, hehe:)

puss

Inga kommentarer: