Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 31 mars 2009

Kaffe Dusch IKEA

sitter här & dricker en kopp kaffe efter att jag varit duktig & städat:)
jag har för honningsvis skurat toa golvet för sista gången med:)
jag köpte ny kattsand igår & jag hoppas & tror att den är mycke bättre!

ska försöka ta mej in i duschen så jag kan visa mej utomhus, haha!
ska åka en snabbis till ikea idag med, jag vill ha en till badrunsmatta & så vill jag ha en matta i hallen tror jag...

ska kolla om jag hittar ett duschdraperi, men de får bli på jysk, fanns inga fina på ikea...
& just de! en dörr matta me! en som är lite rolig, inte bara vanlig...
men vart hittar jag en sån?
jag har letat & letat i både affärer & i kataloger... jaja, jag fortsätter mitt letande!

nu ska jag in i duschen! jag måste!

puss

Inga kommentarer: