Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 28 november 2008

De är väl dags att börja nu antar jag...

de har lugnat sig LITE med jobbet nu & de känns skönt:)

linda ville att vi skulle åka till kosta & julhandla lite imon, hihi va skoj:)

skulle ha jobbat 7-16 men lyckades byta till mej 7-11 ist, wii:D

nu är ju bara den stora frågan: vad ska man köpa till alla?? aah! jag har ingen aning till nån!!
jag vet ju knappt vilka jag ska köpa till ens :S

har vart på möte med chefen idag iaf angående julen & alla semestrar, ojoj, de va mycke & stå i vill jag lova!
helgbemanning hela julen, men de går allt åt en hel del folk ändå, helt sinnes!
men de mesta är löst nu iaf, nu återstår de att se om jag får tag på nån vikarie 22-23 december, annar blir de ingen semester där... skulle ju faktiskt va jätte tråkigt för henne...

aja...ska ringa mamma innan jag börjar jobba & höra när dom tycker att jag ska komma hem... får bli nån gång efetr nyår när mitt vik. har gått ut...
ska bli såå skönt & va arbetslös, haha!

imon blir de kosta! wohoo!

puss

Inga kommentarer: