Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 20 november 2008

Marina

tralalalala...dutdududu...

happhapp, ledig dag idag...hmm...helt okej men jag hade gärna jobbat...

ska jobba här i stan imon & är tvungen att jobba lördag i orrefors, inget illa med de men jag skulle ju va ledig denna helgen så att jag kan jobba "lagligt" nästa, haha! va dumt de låter, men jag vet ju inte va de heter...aja...

life is good!
gullegos!
*fniss*
shit va jag är flickig! måste lägga av...GENAST!

dutdudu...
jag har namnsdag idag:D hihi!
tänka sig att marina faktiskt finns med i almanackan:)

puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror faktiskt det finns en kvar om du vill ha en, visst är den söt. . .

Emma Johansson sa...

Okej, men det låter bra :) När kan du komma då? :)

Emma Johansson sa...

Jag ska ställa klockan på tio så jag inte sover bort hela dagen :) Så där efter är jag vaken så då är det bara att komma! :)