Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 19 november 2008

Kaffe all over!

jag va såå duktig (enligt mej själv) & diskade, de va ett regält berg, jag skojar inte! hade gjort kaffe som "belöning" tills efter disken & va händer?
jo, jag krockar med garderobsdörren i hallen & allt kaffe hamnar på golvet...suck!
mer jobb:(

men nu har jag äntligen fått mitt kaffe:)

sofie ringde innan & villle att jag skulle jobba här i stan (skulle vart på fröjdekulla igentligen) helt okej, men jag går miste om 1,5 timme:( kanske inte låter så illa, men jag BEHÖVER värkligen alla timmar jag kan få!

*paus*

wohoo! jag fick precis mer jobb:) fredag kväll! lovely:D

puss

6 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Ja, det ska bli spännande, men som sagt jag vet inte riktigt hur blont det blir :P
Förresten jag har en fråga om bloggen, vart ser man om man har fått kommentarer, är det bara under inläggen eller finns det något annat ställe där man kan gå och läsa dem? :)

Emma Johansson sa...

Vart på instrumentpanelen? :S Jag får kolla extra noga nästa gång annars vet jag inte vart det är:P

Emma Johansson sa...

Jo, jag kom på det själv att jag inte hade granskning så jag ändrade det :) så nu ser jag kommentarerna på instrumentpanelen :D Tack!

Jennie ♥ sa...

HAHAHAHHA ! jag gjorde samma sak igår , komiskt ! krockade med dörrposten så all min SAFT flög ut :S HAHHA !

Emma Johansson sa...

Ja jag vet inte, när kan du? Imorgon kan inte jag. På fredag på dagen kan jag för jag är ensam hemma hela dagen :D Så på fredag passar mig jättebra iaf, hur är det för dig?

Emma Johansson sa...

Okej, men om det nu går så är det ju perfekt :D Men då hörs vi om det när du vet !