Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 2 november 2008

Shop-o-holic

va?
skulle jag?
nej nej nej!

klev upp klädde på mej åkte till örsjö för att hämta pengar
åkte vidare till kalmar å hämtade mitt kort som jag glömt på sjukhuset^^
letade efter calmar outlet-hittade de till slut, yey!
shoppade lite kläder (igen)
tillbaka till örsjö & lämna tillbaka pengarna, pust!
fick mat! tack tack

inte hänt mycke annars^^ men iaf;)

de onda i armen har börjat släppa men jag har fortfarande sommar däck på bilen, å de mina vänner; är inte alls kul! de är fan snor halt ute på vägarna! usch!

jag har inget å göra...jag vill åka nånstans men de är för halt, tänk om jag kör av vägen! nej. de törs jag inte!

inköp senaste veckan:
-3 tröjor med dragkedja
-1 tröja (utan dragkedja)
-3 linnen
-2 sjalar/halsdukar (?)
-1 väst
-1 par vantar
hmm...japp tror de va allt...

& nu till den stora frågan:
-Marina, vad va de du behövde igentligen?
-hmm...skor & byxor.

men skit i de nu! jag är glad ändå:) lite nya kläder skadar aldrig! oavsett va de är för nått, hihi

puss

Inga kommentarer: