Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 21 november 2008

Kallt & o-van?

ojojoj! kallt är de vill jag lova!

men jag har väl inte vant mej än...

jag har lika mycke kläder på mej nu som jag har när de är 20 grader kallt:S

va & hälsade på emma idag:) de va trevligt, pratade om, få se här nu... hmm... inget vesäntligt alls! haha & de är de absolut bästa, bara prata på:)


åkte förbi en snabbis hos elenor efteråt & sa hej:)
sen vidare hem för att slänga i mej lite mat & sen jobba...

äntligen hemma nu iaf:) fick mess av majski, hon kommer till mej imon:)
vi ska gå på glasskolans öppet hus med efter jag slutar jobba, hihi, de ska bli så kul!

puss

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

Haha, vilken bild det blev :P Ja, det får vi ta och göra någon gång :) Fika är alltid gott ^^