Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 13 november 2008

Hälften till 100;)

i'm kind of bored...

men lunchen på jobbet va skoj, som vanligt när man jobbar med jessica & evelyn, hahaha!
helt galet! kom på de sen efteråt att nån faktiskt kunde ha hört oss vi satt ju faktiskt i ett "offentligt" rum, höhö:)

tog ett varmt & skönt bad efter jobbet idag, somnade nästan så då va de dags att gå upp:( men jag blev lite varm iaf...tyvärr så fryser jag nu igen...suck...

charlton jag ringer dej snart...va längesen vi pratade nu gumman, hoppas att allt är bra med dej!

aningen fundersam hur de ligger till & jag vet inte hur jag ska ta reda på de häller... men jag drar nog lite för mycke förhastade slutsatser men men... jag kan inte låta bli & de gör mej förvirrad...

puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag hittade dig med!!

Anonym sa...

Okej, jag ska in en runda imorgon ska på möte vid elva på kährs typ. hehe. Men vi kan ju höras nästa vecka så kan vi ju ses :)