Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 29 november 2008

Ska man skaka flaskan först?

nu har jag pyntat & gjort fint här hemma:) de är så skönt, helt annan miljö...mysigt (A)
stadäde lite innan & strök gardiner & bäddade rent i sängen för att få de lilla extra, haha!

nu börjar jag utan dej!
jag dricker lite glögg (blåbär & lingon)& njuter av mitt mysiga hem, hihi:)

va till kosta idag med linda & handlade lite julklappar & annat me-till mej :O
blev en ny julstjärna (till fönstret) en röd med guld glitter på, köpte handgjorda ljus med...undrar om jag ska ta de ena paret själv kanske, men jag skulle vilja ha ett svart fat under isf & lite deko. stenar tor jag blir snyggt me...kan stå på vardagsrums bordet, jag har inget alls där nu...hmm...lite tomt faktiskt:(

ena bebis mår inte alls bra:( & den andra slår & biter honom, dumma bebis!
de har ju gått så bra med dom hela tiden, vaför börja bråka nu?
stackars liten!!
jag är så arg på dej vidar!!

ja just de: ska man skaka glögg flaskan innan man öppnar den? jag skakar allt nästan...

puss

2 kommentarer:

Jennie ♥ sa...

ena bebisen mår inte bra ?

Emma Johansson sa...

Okej :( Stackars den andra nu då. varför var han taskig mot honom in i det sista :( Förresten glömde svara på din andra kommentar, om att han inte ville flytta. Både han och jag trivs ju här, visst jag ser nästan fram emot att flytta men det gör inte Mathias :/ Han vill bo kvar här.