Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 18 november 2008

Följ min blogg!

följ min blogg & låt mej veta de;)

<--länk till vänster
_____________________________

har jobbat 7.30-14 idag, skönt att sluta tidigt:)
nu skulle jag bara behöva göra nått vettigt med tiden också...
hihi, men de blir nog inte så :O

linda har varit så duktig idag & damsugit sa hon iaf:P
nej då, duktig du är linda! jag fattar inte att du orkar med den magen, I'm deeply impressed:D
fika snart?

jag vill fika heela tiden! fika fika fika:)
de är nog den bästa sysselsättningen om du frågar mej, alltid lika trevligt, hihi

baah! de bara regnar & regnar...tråk!

snö & kallt istället, hehe:) me like me like

puss

2 kommentarer:

Jennie ♥ sa...

jag följer redan din blogg , på bloggkoll .:)

Jennie ♥ sa...

Jag tål ju inte mjölk :(
Tack för tipset , det är ju bra annars :) !