Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 8 november 2008

Ont i ögat

har jobbat idag 7-11, helt lagom för en dag som denna faktiskt:) göra morgonarbetet & sen gå hem, hehe. samma imon med, så jag hamnar inte minus denna veckan heller-wii:D

efter jobbet åkte jag till benitha & johan i örsjö, fick kaffe där...dom eldade en massa skäp & krattade löv, de är så husligt eller ja...fast i trädgården:S åkte med dom in till stan & handlade lite sen tillbaka för att äta paj hos johans mamma. men de va ulrika som hade gjort pajen (bäst att notera detta;))

busade lite med bebis hera som naturligtvis va tvungen att klösa mej i mitt redan onda öga, ajaj!

hemma nu äntligen iaf:) så skönt!

just ja, jag fick mms från syrran för ett tag sen-hon har klippt sig & de va inte lite heller! jag är så impad att hon bara vågar! hon har gjort de själv med, not bad, not bad sis;)

puss

Inga kommentarer: