Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 25 november 2008

Är alla dessa timmar humant??

tänka sig att allt kommer på en & samma gång! helt galet va mycke jobb de blev denna veckan!
okej att jag ligger minus, men inte SÅ mycket! aah!

hm, en "normal" heltid inom omsorgen är 37 timmar i veckan, ha! jag ska jobba 59 timmar denna veckan! fatta! de är 22 timmar mer än en heltid!
jag kommer dö!
ring mej gärna på måndag morgon, men tro INTE att jag svarar!
hahaha!
tur att de är jour vecka denna veckan;)

diskuterade julledigheten lite grann idag på jobbet, ojojoj va folk kan bli upprörda bara för att de är jul! jösses! när man har de här jobbet så är de bara att gilla läget^^ jag tyckte att vissa kom med rätt bra förslag men så finns de ju alltid nån som de inte duger åt, blir så trött!

ska ha möte på fredag iaf med chefen & kicki, vi får se vad som kan lösas då, kan du hålla dej till fredag tror du?
baah^^

måste sova snart, jag ska skjutsa hem benitha imon bitti när hon slutar, men de måste bli kaffe först, hehe:)

puss

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

oj, va mycket jobb :S Han får veta om han får jobbet denna veckan så på lördag när vi ska kolla på lägenheterna borde han veta hur det blir :)