Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 1 november 2008

Sjukhuset

jaa...vart ska jag börja...hmm...
jag åkte på magsjukan (så klart!), men de va inte så långvarigt tack & lov, men jag mådde skit hela dagen igår & på kvällen fick jag ont i bröstet igen, suck!
ringde sjukvårdsrådgivningen som sa att jag skulle till akuten i kalmar med en gång, ringde taxi & åkte dit (fick strikta order om att inte köra själv). väl där va de dags att vänta...fick komma in tillslut & dom tog massa blodprover, men de visade inget, en liten infektion men de kunde va magsjukan... dom ville iaf att jag skulle komma tillbaka dagen efter (idag) för att röntga lungorna för säkerhets skull.

åkte dit idag vid halv 10 efter att ha skrapat bilen, baah! såå tråkit jag hatar att skrapa!!! iaf, fick vänta på röntgen 1 timme innan dom kom, sen fick jag vänta efteråt med på svar...visade inget^^ doktorn ville att jag skulle stanna & ta nya prover, vilket de inte blev utan väntan på en ny röntgen. jag skulle få dropp me eftersom jag inte druckit tillräckligt, problemet är bara att jag är sjukt svårstucken! aaah! hur kul tror ni att de är att bli stucken 10ggr (jag skämtar inte!) innan den där kanylen satt där den skulle! 5 olika sköterskor va där å pillade så nu ser jag ut som "hej kom & hjälp mej" massa problem blev de me men orkar inte skriva allt...

haha, men jag ser rätt rolig ut med min "vatten arm", fetaste blåmärket på handen & massa hål i armvecket (?)

aja, nu är jag hemm iaf & fit for fight, nästan ;)

pussas

1 kommentar:

Anonym sa...

hej lilla kusinen! Hoppas du mar battre nu =) annars kryyyya pa dej.
laskigt med att ta blodprover!
kram