Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 12 november 2008

Tidelag - jag kräks på det!

ett skott i pannan skulle ni ha!

kollar på insider, fy fan så jävla äckligt! jag mår illa, de sitter en klump i halsen. blä!

dom våldtar hästar?!? va? vad är de för fel på dom jävlarna?

hästarna blir psykiskt sjuka & en del av dom måste avlivas pga detta!
jag fattar inte!

(detta är INTE olagligt!)

jag instämmer; kriminallisera tidelag!
dom stackars djuren är ju helt försvarslösa!

bläbläBLÄ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan va äckligt! De borde skjutas! Jo, jag jobbade i tre dagar, men det var i kalmar och sen va det bara provisionslön så jag förlorade ju mer än vad jag tjänade. Ja, men det låter ju bra. visst Mathias sover ju, men han vaknar ju efter fyra :) Annars kan man ju gå en promenix med vovven och snacka lite skit :)

Jennie ♥ sa...

BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRK :O
tur att jag inte kollade på det igår