Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 10 november 2008

Återbesök

japp idag va jag ner till astrakanen så att dom kunde kolla snabb sänkan, ha! trodde jag ja...
de blev EKG undersökning med men de visade ju naturligtvis inget de heller^^
aja, jag är glad att de inte va ngt fel på mej iaf:) men man undrar ju...

gick & köpte te sen mmm:) de ska bli gott! 3 sorter härligt rött & fina burkar som jag kan ha de i...jag har ju slarvat lite med de:S

gjorde ett impulsåk till kalmar sen för att leta skor, hittade ett par men dom va inte tillräckligt perfekta för dom pengarna! usch att skor ska va så dyrt... men jag såg att dom tänker öppna en ny sko affär på baronen, så snart bär de av till kalmar igen;)

tröst köpte kläder istället, eftersom de inte blev några skor, jag kan ju inte åka hela vägen för inget, right?

ska snart pallra mej iväg till linda & se hur dom har de där ute i skogen, hihi, spännande!

puss

Inga kommentarer: