Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 5 november 2008

Vad är de frågan om?

sluta äta godis GENAST, marina! varför? de är ju inte ens gott, eller ja, de smakar inte... & jag va inte sugen innan heller, jag va bara tvungen...suck...why?

men iaf; jag har duktigat mej idag & lagat riktig mat:) de va ju ett tag sen^^ band spagetti med räkor i "het saffransås med kokos", haha, aja gott va de!

har jobbat uschochblä turen idag me...gick helt okej är lite trött bara.

måste bara beklaga mej lite; jag har fått skrutt ont i ryggen idag:( de är nog ischias (stavas de så?) men hoppas inte! jag vill inte ha de! ICKE!

jobbar kväll imon & ska jobba sånna jävla skit turer till helgen grrrr! är de lönt att gå upp 5.30 för att jobba 4 timmar? lönt är klart att de är iof-jag får ju pengar för de...men ändå! skrutt skrutt skrutt me att alltihop!

ska nog sova nu eller snart eller sen..? jag vet inte... my back hurts waaay to much:(

puss då!

1 kommentar:

Jennie ♥ sa...

usch då !
det verkar som att ingen går bekymmerfri .. :s
Hoppas det blir bättre med ryggen & att du får bättre turer nästa vecka ..

du har rätt , spara godiset tills du är som mest sugen & som mest vill unna dig :)